[list=1]
[*]Namn & Ålder? Jag heter amro och jag är 13 år gammal
[*]Ditt discord namn?Amro_yt#9327
[*]Berätta om din karaktär? minst 150 Ord.
[*][b]Min karaktär heter Jack Larsson Född 1999.[/b]
[*][b] Jack med sin stockholmaredialekt. Detta blir bättre RP då jag som knappt kommit in i puberteten kommer rpa som en 22 åring. Jack som kommer från ett samhälle med mycket pengar, som numera förlorat sina föräldrar. Inte direkt några pengar kvar men Jack har väldigt höga Ambitioner. Eget företag? Mekonom, polis? Till skillnad från andra är Jack mycket för pengar. Kärlek och vänner är solklart en viktig del men pengar och företag är viktigast. Jack har ett stort fotbollsintresse. BK Häcken för evigt! Arsenal på sidan:) Jack som lider av adhd . En kort sammanfattning om dessa två nämnda. Jack är väldigt framåt. Höga ambitioner med stora mål i sin jobb karaktär. Ett kontorsjobb hade inte varit Jack kopp av te då han lätt blir uttråkad. Men och andra sidan skulle polis vara ett bra jobb. Mycket att göra och så. Annars är Jack väldigt svag för personer som inte kan bete sig. Låg iq allt sånt där är ett väldigt jobbigt och frustrerande för Jack. Det var min lilla förklaring av Jack[/b]
Varför vill du just bli kriminell på Lionking? Joo för att jag vill göra lionkings rp bättre och göra mera scenarios. Och för att jag vill gå in i gäng, ha polisen efter sig då blir det en jätte rolig scenario.
[*] Beskriv ett bra kriminellt scenario? När man är och gör chemicaler och sedan kommer polisen och stormar med sedan blir det polisjakt med dig och ditt gäng. Sedan blir du efterlyst då fan e det en bra kriminelt scenario.
[*] Är det okej att skjuta vid trafikstopp? Nej det är det inte
Har du läst reglerna? Ja det har jag
Har du några frågor? Nej inte för tillfället
[/list]
- Namn & Ålder? Jag heter amro och jag är 13 år gammal
- Ditt discord namn?Amro_yt#9327
- Berätta om din karaktär? minst 150 Ord.
- Min karaktär heter Jack Larsson Född 1999.
- Jack med sin stockholmaredialekt. Detta blir bättre RP då jag som knappt kommit in i puberteten kommer rpa som en 22 åring. Jack som kommer från ett samhälle med mycket pengar, som numera förlorat sina föräldrar. Inte direkt några pengar kvar men Jack har väldigt höga Ambitioner. Eget företag? Mekonom, polis? Till skillnad från andra är Jack mycket för pengar. Kärlek och vänner är solklart en viktig del men pengar och företag är viktigast. Jack har ett stort fotbollsintresse. BK Häcken för evigt! Arsenal på sidan:) Jack som lider av adhd . En kort sammanfattning om dessa två nämnda. Jack är väldigt framåt. Höga ambitioner med stora mål i sin jobb karaktär. Ett kontorsjobb hade inte varit Jack kopp av te då han lätt blir uttråkad. Men och andra sidan skulle polis vara ett bra jobb. Mycket att göra och så. Annars är Jack väldigt svag för personer som inte kan bete sig. Låg iq allt sånt där är ett väldigt jobbigt och frustrerande för Jack. Det var min lilla förklaring av Jack
Varför vill du just bli kriminell på Lionking? Joo för att jag vill göra lionkings rp bättre och göra mera scenarios. Och för att jag vill gå in i gäng, ha polisen efter sig då blir det en jätte rolig scenario.
- Beskriv ett bra kriminellt scenario? När man är och gör chemicaler och sedan kommer polisen och stormar med sedan blir det polisjakt med dig och ditt gäng. Sedan blir du efterlyst då fan e det en bra kriminelt scenario.
- Är det okej att skjuta vid trafikstopp? Nej det är det inte
Har du läst reglerna? Ja det har jag
Har du några frågor? Nej inte för tillfället